Muzeum hlavního města Prahy

Volná místa

Volná místa

Níže naleznete seznam aktivních výběrových řízení v Muzeu hlavního města Prahy. Kontakt na personální oddělení: Miroslava Srbová, tel.: +420 221 012 929, e-mail: srbova@muzeumprahy.cz

Personalista/ka

Muzeum hlavního města Prahy hledá do svých řad personalistu/tku, který/á samostatně povede personální agendu celé organizace a zároveň bude součástí širšího týmu pro vnitřní fungování muzea. Nástup říjen/listopad 2017.

NÁPLŇ PRÁCE: 

  • Zpracovávat a připravovat dokumenty pro vznik, změnu a skončení pracovněprávních vztahů stálých a externích zaměstnanců/kyň a spolupracovníků/ic, včetně potvrzení o zaměstnání, o výši příjmů a dalších dokumentů
  • Vést personální agendu o našich lidech dle platné legislativy a interních předpisů
  • Spravovat a zodpovídat za personální data v interním personálním systému
  • Zařazovat zaměstnance/kyně do platových tříd a stupňů
  • Připravovat pravidelné zprávy, statistiky a to jak pro interní účely, tak směrem k úřadům (např. mzdové náklady – plán a čerpání a další)
  • Komunikovat se státními úřady dle zadání a potřeby
  • Napomáhat a konzultovat řešení personálních otázek jak náměstkyním, vedoucím, tak i jednotlivým zaměstnancům/kyním
  • Spolupracovat denně se mzdovou účetní
  • Podílet se na aktualizaci interních směrnic a postupů v personální a mzdové oblasti, včetně zavádění do praxe
  • Vykonávat běžnou administrativu v této oblasti


POŽADAVKY: 

  • SŠ/VŠ (ukončená)
  • Prokazatelné zkušenosti v personalistice (nejméně 3 roky) nejlépe příspěvkových organizací
  • Prokazatelná orientace a zkušenosti v oblasti platových tříd a tarifů, nastavování a sledování režimů práce v nepřetržitém provozu, směnném provozu
  • Velmi dobře znáte zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce a související předpisy
  • Máte nejméně 3 roky praxe v personalistice
  • Jste aktivní uživatel/ka PC (MS Office – zejména Excel a Word)
  • Máte zkušenosti s některým z běžných personalistických systémů/databází
  • Umíte pracovat samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
  • Máte smysl pro detail a jste pečlivý/á při práci s daty a informacemi
  • Jste proaktivní a orientovaný/á na svého zákazníka
  • Zvládáte práci pod tlakem a nárazově i v časové tísni


NABÍZÍME:

  • Úvazek 1,0, tedy 40hod týdně
  • Platové ohodnocení poplatné vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č.564/2006 Sb. v aktuálním znění
  • Pružné uspořádání pracovní doby
  • Práci v centru Prahy
  • Stravenky v hodnotě 100Kč/odpracovaný den a další benefity (sick days, atd.)
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání
  • Pro tuto pozici neumožňujeme práci z domova či odjinud
  • Místo pracoviště není bezbariérové (historická stavebně kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.


V případě zájmu nám zašlete váš životopis a motivační dopis (max A4) na email: srbova@muzeumprahy.cz, včetně nejméně dvou referencí z oboru, a to do 20.9.2017. Vybrané uchazeče/ky pozveme na první kolo pohovorů, které se bude konat v týdnu od 25.9.2017.
 

Vedoucí oddělení správy budov a zařízení

Muzeum hlavního města Prahy hledá do svých řad vedoucí/ho oddělení správy budov a zařízení, který/á povede agendu stavebně technické správy historických a provozních budov a zařízení, které má naše organizace ve své správě.
Nástup říjen/listopad 2017.

NÁPLŇ PRÁCE: 

  • Zajišťovat a koordinovat investiční projekty a akce údržby budov a zařízení
  • Projednávat a konzultovat s úřady a dalšími stranami údržbové a restaurátorské práce na objektech
  • Připravovat, koordinovat a kontrolovat harmonogramy stavebně technických prací na objektech a zařízeních
  • Navrhovat a připravovat plány údržbových prací (roční a víceleté plány, aktuální prováděcí plány)
  • Zajišťovat a provádět pravidelné prohlídky objektů ze stavebně technického hlediska
  • Koordinovat a dohlížet na instalace a pravidelné revize technických zařízení ve všech objektech
  • Plánovat údržbové práce na technických zařízeních
  • Spravovat technickou dokumentaci k objektům a technickým zařízením
  • Spolupracovat na přípravě a realizaci výběrových řízení na zhotovitele prací (v souladu se zákonem o veřejných zakázkách)
  • Navrhovat rozpočet oddělení (investice, údržba, běžné výdaje), po jeho schválení kontrolovat jeho čerpání a navrhovat případné úpravy
  • Koordinovat práci kolegů/yň v oddělení
  • Připravovat zprávy, přehledy a další informace pro potřeby úseku vnitřních činností muzea


POŽADAVKY:

  • SŠ/VŠ stavebního zaměření (ukončená)
  • Nejméně 3 roky praxe ve stavebně technické oblasti a/nebo oblasti údržby
  • Prokazatelné zkušenosti v projektové, stavební a organizační činnosti (koordinace technických a stavebních projektů
  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti údržby
  • Jste aktivní uživatel/ka PC (MS Office – zejména Excel a Word)
  • Umíte pracovat samostatně, je na vás spolehnutí a co slíbíte, to splníte
  • Smysl pro detail a pečlivost při práci s daty a informacemi
  • Jste proaktivní a orientovaný/á na svého zákazníka (v případě naší organizace – provozní vedoucí jednotlivých objektů)
  • Zvládáte práci pod tlakem a nárazově i v časové tísni


NABÍZÍME:

  • Úvazek 1,0, tedy 40hod týdně
  • Platové ohodnocení poplatné vašim zkušenostem a zároveň možnostem naší příspěvkové organizace v návaznosti na nařízení vlády č.564/2006 Sb. v aktuálním znění
  • Pružné uspořádání pracovní doby
  • Práci v centru Prahy
  • Stravenky v hodnotě 100Kč/odpracovaný den a další benefity (sick days, atd.)
  • Možnost dalšího odborného vzdělávání
  • Místo pracoviště není bezbariérové (historická stavebně kulturní památka) – pozice není vhodná pro osoby s omezenou schopností pohybu.


V případě zájmu nám pošlete váš životopis a motivační dopis (max A4) na email: srbova@muzeumprahy.cz, do včetně dvou referencí z oboru, a to do 20.9.2017. Vybrané uchazeče/ky pozveme na první kolo pohovorů, které se bude konat v následujících dvou týdnech.

Kustod / pokladní v SDC Norbertov

NÁPLŇ PRÁCE:

  • kontakt s návštěvníky a podávání informací o probíhajících výstavách v rámci Architektonického trojúhelníku (Müllerova vila, Rothmayerova vila, Studijní a dokumentační centrum Norbertov)
  • práce s pokladním systémem, prodávání vstupenek a publikací, asistence během vernisáží a výstav.


POŽADAVKY:

  • SŠ vzdělání či student VŠ
  • aktivní znalost práce na PC
  • komunikativní úroveň anglického, případně dalšího světového jazyka
  • zájem o architekturu 20. století
  • spolehlivost, reprezentativní a příjemné vystupování, dobré organizační dovednosti
  • měsíčně je nutné odpracovat přibližně osm směn, práce o víkendech i o svátcích.


NABÍZÍME: 

  • příjemné pracovní prostředí
  • práci na dohodu o pracovní činnosti. 
  • nástup od 1. října 2017


Průvodní dopis se strukturovaným životopisem prosím zašlete na herman@muzeumprahy.cz do 15. září 2017.
Kontakt: Petr Heřman, M + 420 728 385 465

Kustod na Petřínské rozhledně a v Zrcadlovém bludišti

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zajištění provozu obou objektů v prostorách pro návštěvníky
  • komunikace s návštěvníky i v cizím jazyce

POŽADAVKY:

  • věk nad 18 let, maturita
  • znalost minimálně 1 cizího jazyka
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • příjemné a profesionální vystupování
  • zodpovědnost a kolegialita
  • časová flexibilita – nutnost pracovat nejen o víkendech, ale i ve všední den, 8 – 12hodinové směny, volba dnů na směny je po domluvě

Nástup možný ihned.

Práce je vhodná nejen pro studenty. V případě zájmu o nabízenou pozici zašlete svůj životopis na níže uvedenou mailovou adresu.

KONTAKT:
PhDr. Helena Brabencová, vedoucí provozu Petřínská rozhledna a Zrcadlové bludiště, brabencova@muzeumprahy.cz

Programově kulturní pracovník / pracovnice – Produkční

NÁPLŇ PRÁCE: 

  • zajišťování tiskových konferencí včetně tiskových zpráv
  • produkce eventových akcí muzea
  • zajišťování a spravování webových kulturních přehledů pro muzeum
  • aktualizace měsíčních a týdenních programů muzea, včetně newsletrů
  • činnosti spjaté s chodem úseku vnějších vztahů
  • komunikace s novináři a s ostatními kulturními institucemi
  • plnění nezbytných úkolů v rámci sjednaného druhu práce podle potřeby muzea

POŽADUJEME: 

  • SŠ/VŠ vzdělání 
  • znalost anglického jazyka výhodou
  • uživatelská znalost práce s PC (Office)
  • odpovědný přístup, samostatnost, systematičnost a pečlivost
  • kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi
  • trestní bezúhonnost

NABÍZÍME: 

  • zázemí významné kulturní instituce se sídlem v centru Prahy
  • pracovní poměr na dobu určitou, záskok za rodičovskou dovolenou
  • nástup: listopad 2017
  • pracovní úvazek: 1,0 -  na dobu určitou (za rodičovskou dovolenou)
  • platová třída: 9

V případě zájmu zasílejte strukturovaný životopis a motivační dopis do 15. 9. 2017 e-mailem na adresu: srbova@muzeumprahy.cz
Kontaktní osoba: Miroslava Srbová, tel.: 221 012 929

IT specialista/ka

Do našeho týmu hledáme kolegu/gyni, který/á bude mít na starost nastartování a vedení interní IT funkce a projekty, a bude nás provázet úskalími IT světa.

Co budete dělat:

1. Různorodou a tvůrčí práci v oblasti IT
2. Koordinovat externí odborné služby v oblasti IT
3. Řešit firemní IS ve spolupráci s externími odbornými dodavateli služeb
4. Vést dlouhodobé/krátkodobé IT projekty:

a. Přebírání nových objektů a vedení návrhu a realizace IT vybavení ve spolupráci s dodavateli v těchto objektech
b. Analýza potřeb organizace při tvorbě metodiky ukládání dat a následná formulace zadání pro document management systém, jeho výběr a koordinace nasazení
c. Návrh funkcí a obsahu intranetu
d. Upgrady centrálních sw/hw ve spolupráci s dodavateli
e. Koordinace při zavedení nových modulů informačních systémů
f. Spolupráce při přechodu na IP telefonii

5. Podporovat běžné uživatele (ve spolupráci s dodavateli IT služeb)
6. Vést interní IT dokumentaci, inventarizaci SW/HW, přehledy o objektech a jejich IT vybavení
7. Řídit dodávky SW/HW a veškeré IT příslušenství
8. Budete komunikovat o návrzích investic v oblasti IT, strategie rozvoje IT
9. Pravidelný reporting
10. Včasně řešit IT a související problémy, upozorňovat vedení na nedostatky, nemožnost plnění rolí, termínů, chybějící informace apod., včetně návrhů na řešení

Co od vás očekáváme:

1. Zkušenosti:

a. Prokazatelná zkušenost s vedením interních IT projektů (od definice potřeb přes generování projektového záměru, projekt, realizace a její řízení, spuštění do praxe)
b. Zkušenosti s řešení základních technických problémů v oblasti SW/HW
c. Zkušenost s prací v různorodém týmu

2. Schopnosti a dovednosti:

a. Analytický přístupu k řešeným/svěřeným úkolům/projektům
b. Návrhy nových technických řešení v oblasti zpracování a výměny informací
c. Návrhy nových vnitrofiremních procesů v IT oblasti
d. Samostatnost
e. Vlastní iniciativu
f. Zaměření na cíl, důslednost, zodpovědnost
g. Odolnost a vytrvalost
h. Porozumění požadavkům běžných uživatelů, zkušenost s hledáním uspokojivých řešení (i tam, kde zdánlivě žádné řešení není)
i. Věcná a srozumitelná komunikace

Jaký je váš ideální profil:

3. Nejméně SŠ maturita technického zaměření - IT specializace a VŠ výhodou
4. Praxe v oblasti IT
5. Orientace, sledování nových trendů v IT oblasti

Co vám nabízíme:

1. Finanční ohodnocení relevantní našemu typu organizace
2. Práci v týmu nadšených kolegů a kolegyň
3. Možnosti průběžného vzdělávání v oboru
4. Práci v centru Prahy
5. 25dní dovolené, stravenky a další benefity

V případě vašeho zájmu o práci v našem týmu, pošlete vaše CV a motivační dopis na adresu srbova@muzeumprahy.cz, včetně uvedení nejméně dvou referencí, a to do 15.9.2017.

Ochrana osobních údajů

Přehled účelů zpracování osobních údajů - Příloha č. 2 směrnice ředitelky č. 1/2010
dokument ke stažení ve formátu pdf>

Overlay loader